Tag Archives: perbaharui lesen

Lesen Kereta (Memandu) Hilang

Tahun 2016, proses membuat lesen yang hilang makin mudah. 

Saya bekerja mana ada masa untuk pergi membuat lesen yang hilang. Tambahan pula, tiada kereta. Hendak keluar dari pejabat pun Susah. Malas hendak menyusahkan orang hantar ke lrt. 

Lesen Kereta dah lama hilang, dah lama juga membawa kereta kalau keadaan terdesak tanpa lesen. 

Untuk orang yang bekerja Susah nak cuti atau time off…. 

Boleh pergi ke UTC Keramat. Turun dekat LRT damai. Aku selalu tersasul dengan lrt Dato Keramat sebab nama sama kan?

Di UTC Keramat buka sampai malam. Lepas habis kerja tu, dah boleh pergi. 
Kena sediakan ap?

1. Bawa IC original. Tak payah nk fotokopi ker apa. 

2. Bawa RM20

Dah siap. Siap dalam 5minit jer. Ptg2 x ramai org. Masa tu ak sorang jer. Memang rezeki. Alhamdulilah 

Advertisements